KÜLT PARÇA JEAN | ESKİMEYENLER,KISA SOHBET

13 Eylül

Bir Bayram gününden herkese Merhabalar. Öncelikle herkesin bayramını kutlarım,umarım iyisinizdir,beni soruyorsanız bayram kızından hallice gelen,giden,misafir derken sakinliği yakalamışken buralara attım kendimi.Okulumun başlamasına da az kalmışken şu sıralarda tatilin bittiği enerjiyle burayı özlediğimi farkettim aslında her an bir sürpriz olup beni bi kaç gün içinde son tatilim adlı fotoğrafta görmeniz kuvvetli muhtemel olabilir:)) Aslına bakarsanız benim uzuuunca bir tatilim vardı neredeyse 4buçuk aylık bir tatil diyebilirim ve sanırım yaşadığım yıllar boyunca en sevdiğim tatildi ama okulsever biri olarak artık başlasın diyorum.. Sanırım türünün son örneği olarak okulsever biri dedim dimi benim gibi olanlar bir yoruma yazsın bakalım. Buranın atmosferinide görünümüde değiştirdim farkındaysanız konuşmalarımda biraz daha günlük havadan kurtulayım derken kendimi gene aynı yerde buluyorum konuşma tarzımı bi kenara bırakırsak;evet artık buranın atmosferi değişti!! DAHA ÇOK MODA,DAHA GÜNCEL MODA,DAHA HIZLI ERİŞİM.. Şimdiden buraya yazıp olayın büyüsünü kaçırmak istemiyorum ancak güzel bi plan ve program yaptım daha başlangıçta yapmayı düşüneceğim onca şey varken şimdiden anlatmayalım..Bugünlük bu kadar sohbet yeter ha şimdi bir şey aklıma gelmişken dikişlerimi merak ediyorsanız eğer kendi çapımda şuan hali hazırda giyilmelik iki tane kıyafetimiz var ilginizi çekerse konularımızdan ayrı buraya atabilirim nasıl diktiğimi görüntüsünün nasıl olduğunu paylaşabilirim.


Haydi başlayalım!

BİRİ JEAN MI DEDİ ?

Kot'un tarihi bildiğiniz üzere çook eskilere dayanmakta Levi'S markasını herkes duymuştur.Levi Staruss tarafından 1850li yıllarda yapılmıştır.Çok detaya inmeye gerek yok tarihini değil de işlevini anlatıyoruz birazda.. Kim bilebilirdi ki kot pantalonla başlayan maceranın her adımda kullanabileceği.. Ceketmi,yelekmi şortumu,aksesuarımı neyi derseniz var.. Öncelikle benim gibi vintage parçaları sevenlerden başlayalım mı ne dersiniiiz 

 
Belki 2.el ürün kullanamıyorsunuzdur önceleri banada çok kullanılmaz gibi geliyordu ama bi parçaya aşık olduysanız maalesef gönül ikinci el dinlemiyor aslına bakarsanız düşündüğünüz kadar giyilemez bi parça değil.. Açıklıyorum ikini el olarak 80lerden kalma harika bir jean aldım Modacruz üzerinden ikinci el parçaları alıp satan Ece Hanım diye birinden..Bu parçanın kombinleyip daha fotoğrafını çekemedim ancak yakın zamanlarda instagram hesabı açtım yakın zamanda benim kombinlediğim şekilde fotoğrafını koymayı düşünüyorum giydiğim zaman ben satan bayanın üstünde durduğu gibi göstereyim şimdilik.Üstelik çook uygun bir fiyata aldım.Ben bayıldım!! bunun altına isterseniz blok topuk bir ayakkabıyla kombinleyıp üstünüze beyaz basic bir tişört ve kırmızı bir clutch iletamamlayabilirsiniz.
Önemli nokta: Kıyafetin bence en göze çarpan noktası cep detayları ve ispanyol paça duruşu basic tişörtünüzü önden içinize sokuşturup kullansanız daha modern bi görünüm verebilirsiniz.Ancak benim gibi kapalı olanlarda üstünüze isterseniz uzun bir tunik giyip zaten bu senenin modası olan ispanol kısa paça look'unu yakalayın yada üstünüze cepleri göstermek adına üstünüze herhangi bir basende biten gömlek alıp önden yarısını içine sokup diğer yarısını açıkta bırakabilirsiniz ben bunun kullanışını kendi instagram sayfamda paylaşmayı düşünüyorum ilgilenenler için tık: instagram.com/tobedifferentt



Artık eskiye dönüş her yerde bu sene ünlü mağazalara gitmenize gerek yok herhangi sıradan mağazalara gitseniz bile bu parçanın her yerde olduğunu görebilirsiniz. Önceki yazılarımda da dediğim gibi oversize parçalar benim için kurtarıcıdır bunu bide kotla birleştirelim ne mi oluyo bakalım !! Beymen'nin bi kaç sezon önceki espadril'i ile Zara'nın översized denimi ile kombinliyebilirsiniz çünkü bu espadriller sıradan günlüklerinden ayıran farkı var önü tokalı ve çok şık bu oversized parçanın altına sıradan bir şey gitmezdi çünkü !




Berskha sticker
Bu seneki sticker furyasına bayılmadım dersem yalan olur!! Ben en çok Bershka'nın üretime çıkarttığı sticklerı çok sevdim hem fiyatları çok uygun hemde çok kullanışlılar.Bunları kot ceketin üstüne yapabilirsiniz basic tişörtünüzün üstüne aynı şekilde minimalist görüntüden çıkmak için çok büyük ayrıcalık







Sizcede çok güzel değil mi ? tükenmeden gidin gidin alın gene bunların nasıl göründüğünü göstermek adına isterseniz yapıştırın isterseniz çıkartın herhangi bir zahmeti olmadan kullanılcak gelmiş geçmiş en kolay aksesuar sanırım




















Bu senenin kısa palazzo kot pantalonlarını bi gözden geçirirsek benimde çok severek kullandıklarım arasındadır.Miraslova Duma'nın bahşettiği tarz gibide kullanabilirsiniz ve bu pantalonlara sahip olmak o kadar da zor değil Zara'da,Koton'da heleki Lcw'da çok çok cüzi miktarlarda bu tarz pantalonlar var.Mesela altına püsküllü Jimmy Choo ile kombileyebilirsiniz yada kısa sivri burun çizme bile giyebilirsiniz isterseniz Chanel'in klasik önü yuvarlak babetleriylede tamamlayabilirsiniz karar size kalmış.Klasik Pampeano kemerin kahverengi tonlarında takabilirsiniz eğer ki bu ikonik lüksleri bi kenara bırakalım diyorsanız. Bu pantalonu önerdiğim gayet uygun markalardan alıp üzerinize kış ayındaysanız örgülü bir kazak eğerki bahar aylarındaysanız önü anvelop gelen dikey çizgili bir kıyafetle kombinleyebilirsiniz:)





Şimdilik Benden bu kadar kendinize iyi bakın!! Yarın görüşmek üzere

Bunları da Beğenebilirsiniz

0 yorum