Ayakkabı Modası

06 Mart





Prada
Bu sezon ki ayakkabılardan bahsetmek isiyorum biraz daha.Bu sezon eklektik tarzla karşılacağız diyebilirim.Eklektik ne demek diye soranlar olursada bi nevi çatışma diyebilirim.Sade ile gösterişlinin.Eski ile yeninin birbirine harmanlanması.Topuk boyuyla bize 80leri hatırlatan ancak öndeki metal top görünümüyle günümüzü çağrıştıran Prada'nın İlkbahar Yaz koleksiyonundaki ayakkabıları
 Nasıl mı kombin edilir? Benim 3 4 sezondur severek kullandığım pileli eteklerle kombine edilebilir ama uçuş uçuş olanlarından değil.. Yada bu sezonun modası olan çizgi desenli şifon etekle kombine edilebilinir üstüne ise bu tarzın hanım hanımcıklığını kırmak için ve çok kadınsı görünmemek için salaş beyaz basic tişört giyilebilir. yada asimetrik kesim yarım kollu kıyafetlerle de kombinleyebilirsiniz.







Ben Prada'nın bu tarz ayakabbasının düz modelini beğendim.Onu ise bir boyfriend jean üstüne fırfırlı bir gömlek veyahut omuzları açıkta bırakan bir gömlekle kombine edebilirsiniz yada Sade şık bir yazlık elbiseyle deneyebilirsiniz..Seçim sizin:)



















*Micheal Kors Makosen
Benim her zaman tercihim babetten yanadır. Hala sürerliğini ve modasını kaybetmeyen Micheal Kors'un en tercih edilenlerinden olan Makosen'lerine geldi sıra.. Benim tarzım biraz daha minimalist olduğu için ben bunu pantalon tuniklede yada etek gömleklede kombinleyebilirim..Zaten maksimalistlerin tercih edebileceği bir tarz değil tabiikide sınırlandırmıyorum ama sonuç ortada :))Bu ayakkabının fazlasıyla çakmasını bulabilirsiniz..Çakma dediysem pazarlarda vs değil tabiikide bugün bi Derimod'a yada Hotiç'e gittiğinizde bile bulunabilecek bir ayakkbı stili.Şuanda hayalimde canlında bilekten biraz daha yüksekte biten palazzo pantalonla çok güzel durur değil mi ?










Ben pek terlik seven biri değilim,Yazın bile arada giyerim denize babetle giden insanımdır.Denizde bile deniz ayakkabısı kullandığım düşünülürse ayağımın görünmesinden pek hoşnut olan biri değilimdir.Ama Burberry'nin bu sene çıkardığı terlik tarzı ayakkabıları beğendim.Bunu Glamcore tarzına sahip kişilerin giyebileceğini düşündümde baya güzel kombinlenir..Yada pencereli elbiselerin altına güzel olabilecek bi kombin... Yada sıradan yaz alışverişi yaptığınız günlük kombinlerin altına giyebilirsiniz.Yani herhangi casual bir görünümde giyilebilecek bir ayakkabıda.Bana sorarsanız giyer misin ? Hoş normalde sahip olabileceğimi sanmiyorum ama sahip olacağım günler gelirse :)) alacağım bir şey değil..Sadece denize gittiğinde terlik giyen biri için o kada para dökülmez haksız mıyım ? :D










Bu sene kıyafette ne kadar dinginlik varsa ayakkabıda o kadar absürtlük var.Bunu gösterge olarakta 30ların blok topuklarıyla günümüzü harmanlayan Chanel diyebilirim. Ayriyetten bu sene metalik ögeler yada metal renklerde revaçta olduğu için bunuda fazlasıyla göstermiş.Bunu bana göre sokak stiliyle güzel kombinlenebilir şu bahar aylarında.Şöyle bir kombin aklıma geldi çünkü bence çok normal bir günde giyilebilecek ayakkabı değil Chanel bildiğimiz klasik ceketleri eteğin ucundan görebiliyosunuz o renk ve o kumaş bir ceket aynı şekilde eteğiyle denenebilir.Bu çokda giyebilceğim bir şey değil fakat ses getiren bir model olduğu için paylaştım.











İşte buna bayıldım!! Tam bir minimalist ayakkabı..Ama eğer ki tarzınız sokak stiliyse şöyle uygulamaya geçebiliriz.bilekten bol bir jean ile üstüne aynı şekilde overisize bir ceket içinede çizgili bir tişörtle giyebilirsiniz.. Yada desenli etek üstüne çizgili gömlek malum bu sene karıştırmak moda olduğu için altınada bu ayakkabıyı uygun görürüm:))






Bugünlük benden bu kadar... Bir daha ki yazimda gorusmek uzeree :))

Bunları da Beğenebilirsiniz

0 yorum