YÜKSEK SOSYETE/ÇOCUK | EPISODE 1

18 Eylül

Son tatil günümden herkese merhabalar.. Başlıktan da anlaşılacağı üzere aslında anlaşılamayacağı mı desek ? Yeni bir akım başlattım :)) Belki yeni başlayan diziden ilham almış olabilirim. Asıl konu yüksek fiyatlı,dünyada markalaşmış,her cebe uygun olamayan şeyleri tanıtmak değer mi bu kadar fiyata bir bakalım.. Başlamadan önce aklıma bir şey geldi;belki tanıyorsunuzdur,Louis Vuitton'da başarı merdivenlerinin en yükseğinde olan ''Aslı Özbek'' geçenlerde onla konuştum tabii benle konuştuğu için şeref bana ait:)) Blogumdan,dikişlerimden bahsettim ve bana bir sürü güzel öğütlerde bulundu bazen kimden nasıl olduğunu bilmeden için istekle doluşur ya beni teşviklendiren biri de Aslı Özbek'tir. Bu sıralar bloga çok bakmamın sebebi de anlaşıldığı üzere konuya gelelim:))


Az öncede bahsettiğim gibi ''Yüksek Sosyete'' adı altında belli markaları inceleyeceğiz.İlk bunla ilgili yazımı çocuk reyonundan yapmak istedim.Bu sıralar televizyonda çok fazla gördüğüm çocuk reklamlarından kaynaklı olsa gerek.

Yeni Sezon ürünlerden başlayalım madem ki.. Artık büyükler kadar çocuklarında giyimine fazlasıyla önem verildiği şu dünyada hatta bazısının bizde kat be kat tarz olduğunu bile kabul edersek onları ele almadan olmazdı.Dünyada en çok satan ikinci marka olan kadın giyimde feminenliği öne çıkaran Gucci markasından başlayalım.

Öncelikle bi kaç blog öncede bahsettiğim gibi bu sene çizgili modaydı değilmi ? Çocuktada bunu görür olduk.Hatta bayan koleksiyonlarında üst dikey alt yatay çizgili olarak böyle karıştırmak bile kabul görüyordu. Bence gayet tatlı erkek çocuklarının sonbaharda yağmurluklarının içine giyebileceği bir parça.. Kumaş cinsi sanırsam pamuklu koton buda güzel naylon değil en azından değil mi ? Fiyatına gel gelelim bu yakışıklı beylerin giyeceği tişörtün fiyatı ''170$'' Dolar 2,90 küsür ise yaklaşık olarak 506 liraya denk geliyor.. Eee bunu aldık çocuk tişörtle yaşıyacak değil ya pantalonuda alalım. Gucci'nin sayfasında bunun altına kombinlediği pantalona bakalım




Pantalonumuz da bu ;doğruyu söylemek gerekirse her yerde rastlayabileceğimiz bir tasarım değil bence orijinal.. Zaten size sıradan çocukların giyimini göstemiyoruz ki Gucci Çocuklarını gösteriyoruz onlarda böyle oluyormuş demekkii!:) Bu pantalonun fiyatıı ise orijinalliğine yakışır şekilde bir fiyat 525$ diye bir şey biçmişler değer miii değmez mi sizin bileceğiniz iş








Gucciden devam edelim son olarak bir bey daha:)) Oğlunuzun içinde bir Chuck Bass'mi var durduramıyormusunuuz?? Ama bu Chuck bize eskileri hatırlatıyor ne zamanlarımı ilk sezonları siz hangisini seversiniz bilemedik ama ekose diyince aklıma düşüyor kendileri çok konuşmadan bir bakalım XOXO
 Bu ceketin fiyatı ise 865$ yani türk lirasına çevirirsek 2578 TL oluyormuş.. Biricik oğlunuza bu ceketi çokmu göreceksiniz annelerii ??

















Bebeğiniz ilk doğduğunda en kolayıda tulum oluyor. Bir yeğen sahibesi olarak bunu diyebilirim alttan çıtçıtla olay bitiyor.Ancak bebekler hemen büyüdüğü için tulumlarında kullanımı çok uzun süreli olmuyor değil mi ? Olsun benim bebeğim en iyisini giyilmeli diyenler için

Arı baskılı tulum düşünenler için fiyatı ise 260$ kumaş cinsi koton:)















Şimdi gelelim 2001 yılında moda basamaklarını birer birer çıkan artık dünya devi olan markalaşmış firmaya Stella McCartney.. Yüksek yaşamın en çok sevilen çocuk giyimlerinden biri biz onu daha çok hayvanları tasarımlarına bulaştırmadan daha doğal yollarla ürünlerini görücüye çıkaran çevreci kişiliğiyle tanıyoruz.. Bunca şeye önem veren insan çocuk sağlığınıda hakkıyla düşünüp ona göre tasarımlarını sunmuştur belki bu yüzden en çok sevilen tasarımcılardan biridir.Çocuk giyimine gelirsek ne çok pahalı ne çok uygun bence özel gün için alınır ama günlük giyim için gerek varmı bi siz bakın isterseniz



70'lerin Bohem anlayışı bu seneki çocuk giyiminde de etkin görüldüğü gibi:)Bu elbise o kadar şirin ki manşetli kolları dallı budaklı özgün desenleri farklı bı hava kılmış.bunun altına şirin bir babet yada topuklulara özenen küçük kızlara özel blok topuklu ayakkabılarlada giyilebilir.Fiyatı ise 92€ Yani 306 Türk Lirasına denk geliyor.Şuan bunu Sale bölümünden buldum zaten fiyatı genel olarak bu sermayeyi düşünürsek çok uygun .Yani ekonomi yönüne çok girmek istemiyorum ama dediğim gibi kesinlikle gereksiz bir fiyatı yok:)







Bu sene üstü stickerlı şeyler çok kullanıyor dedik bunları sadece kot ceket üstünde değil de parka üstünde nakşeden Stella McCartney firması gene özgün ruhu düşünmüş diyebiliriz.Ben bayıldım bundan kendime bulursam alcam :D
Fiyatı ise 164euro Türk Lirası olarak 545'e denk geliyormuşş













I Love Gorgeous markası sadece çocuk ürünleri tasaryalan bi markadır. Şuanda Beymen'nin internet sitesinde tükenmeyen 10küsür tane kız çocuk elbisesi kalmış düşünenler ordan alabillir.Ve Şuanda Büyük Beymen İndirimi olduğu için Yaz sezonudur ya şuan bi kaç aylık gidirebilirsiniz seneye olabileceğini sanmıyorum.. Karar size kalmış Çünkü bende bilmiyordum ancak bu postu yazmadan bi kaç hafta önce Beymenin dergisinde gördüm:)


Örme Kazakları kim sevmeez kii?? Sonbaharın ve kışın en güzel parçalarından!! Yani trençkottan önce diyebiliriz:))Velhasıl ben bayılırım eğerki sizde çocuğunuzu kendinize benzetme taraftarıysanız: I Love Gorgeous markalı kazak tam zevkinize göre,kumaşı yün kaşmir karışımı imiş.Fiyatı ise 70 euro;232 türk lirası














Bildiğimiz pantalonlardan kumaş cinsi olarak ise %81 Polyester. Fiyatına gelirsek 75€ yani 249 Türk lirası.Kumaşında da pek bi özelliği yoktu aslına bakarsanız..














Dolce kızlarına gelsekmii ?? Her zaman elegan tarzından ödün vermeyen Dolce&Gabbana bu seneki tasarımlarını çiçek deseni ağırlıklı yaptığını biliyoruz bakalım kızlarımızın tarzıda öylemi..

İlk sayfayı açtım ve ilk çıkan kıyafete tıkladım ve karşıma çıkan;




Yün kumaş ve lale desenli hırka sonbaharda tarz kızları bekliyor gibi altına mini balıkçı pileli kumaş eteği ve ayakkabı olarak yağmur botlarını giyen kızlar hayali canlandı gözümde. 290€'yu kızınıza çok görmeyin lale desenli hemdeee!!!










Bu see bi 2000'lerin başına dönme gibi bi durum yaşanıyor farkındaysanız. Bu kışta soğuk renklerin üstüne taş detaylı kadife vari kumaş taçlar revaçta.. Bunu gördüm göreli hep bi aklımda Blair Waldorf.. Bu kadar Gossip Girl muhabbeti yaptığıma göre özlemişim demek ki herşey bi kenara gerçekten bende o hissiyatı uyandırıyor ve bu sefer de minik Blairlerimiz için bitmeden alalım





Bu taçlar büyük küçük demeden bu sene herkesin kafasında olacak benden duydu demeyin zaten tekrardan canlanılması gereken moda akımıydı kendi adıma söylersem kadının zarifliğini ortaya çıkarıyor.. Gene Dolce tasarımlı tacın fiyatı isee 320€ gene türk fiyatına kıyaslarsak 1.064 tl.. Üstündeki taşlar swaroski falandır heralde yok artık.Yalnız içeriğine baktım ''yapay elmas'' yazıyordu. Çocuğunuz bu taçsız yaşayamaz ise size kalmış.






Biri Parti kızımı dedii ?? Öyle demeyin doğum günleri gırlaa!! Eğer ki kızınızın pişti olmasını istemiyorsanız Dolce tasarımlı pul detaylı bu elbise var elimizde fiyatı ise sıkı durun!!2.787 Türk Lirası. Çünkü Dolce kızı olmak bunu gerektirir diyerek kapatıyorum.














Umarım bu konsept ilginizi çekmiştir.. Kesinlikle alanlara yada almayanlara herhangi aşağılamalı bir yazı değildi,sahip olanlar olmayanlar daha iyilerine daha güzelleri nasip olsun:) benim böyle şeyler dikkatimi çektiği için bakarım bunuda blogta şaka tarzıyla vurmak istedim:) Bir diğer yazımda görüşmek üzere























Bunları da Beğenebilirsiniz

0 yorum