BU HAFTA NEREYE ?

20 Eylül

Herkese merhabalar

Okul başladı ama daha okul yolu gözükmedi bana,dikişe yazıldım haftanın iki günü daha teknik şeyleri öğrenmek açısından benim için çok güzel olur.Geçen seneki yoğunluğumdan sonra bakalım bu kadar boşluğa alışabilecekmiyim:) Yani şu sıralar hayatım normal okula gidip geleceğiz,dikişe gitcem inşallah bakalım..

Konuya gelirsek bu hafta kültür ve sanat sorumlusu arkadaşım Büşra ile buluşacağım..Kültür ve sanat sorumlusu derken o sergiydi,müzeydi,tarihsel şeylerdi çok ilgilidir ve bilir.Bu hafta İstanbul Modern'de sergi var dedi bende gidelim o zaman dedim.Yani sizde benle beraber Sergi'ye geliyorsunuz:))


Buarada gideceğim sergi İnci Eviner'in Retrospektifi:İçinde Kim var adlı sergisidir.80li yıllardan günümüze uzanan Eviner'in sanatsal birikimi yer alıyor.Desenler,resimler,videolar,fotoğraf ve heykelleri barındıran sergidir.Gitmek isteyenler için 22Ekim'e kadar ziyaretçilerini bekliyor imiş.İstanbul Modern'de Her perşembe sergiye giriş ücretsiz haftaiçi başka günlerde ise 14 tl gibi bir fiyat.





Sergide ne giymeli mi ben şöyle bir şey giyinmeyi tercih edeceğim;İspanyol paça herhangi bir pantalonum altına sivri burun babetlerim ustunede kolsuz bir tunik içinede gömlek.. Normalde çok rahat ve salaş stilim vardır ama belli yerlere derli toplu gidilmesi taraftarıyım.O yüzden şöyle bi göz atalım ne giyebiliriz diye

Vakko Fular




Böyle bi kombin yapabilirsiniz benimde yapacağım buna benziyor.. Her hafta böyle kısa nerde ne giymeliyim gibi bi yazı gelmeyi umut ediyorum ilginizi çektiyse yorum bırakmayı unutmayın.

Okuduğunuz için teşekkürler..Kendinize iyi bakınn:))

Bunları da Beğenebilirsiniz

0 yorum