NELER GELDI NELER GECTI|NYCFW

17 Eylül

Herkese yeniden merhabalaar !

Uzuncaa bir maceranin sonuna gelindi mi ne dersiniz ? New York Fashion Week dun itibariyle sona erdi.. Goze carpanlari,etkilendiklerimizi,en cok konusulan marka hangisi bi goz gezdirelim


Benim icin bu sene en iyisi Alice and Olivia markasiydi.. Aslinda tarihsel olarak cok eskiye dayanmasada 2002 yilinda Stacey Bendet tarafindan kurulmustur.. ama bu sene Fashion Week'te en ses getiren markalardan biri olmayi basarmistir.eskiyle yeniyi harmanlayip etnik desen ve elegan tarzda sunan yeni tasarimlar cikartmis.. Gostetisli seyleri sevenler bu seneki tasarimlarina bayilir
benim en cok sevdiklerime gelirsek

Alice+Olivia



Bu sene bi ilki gerceklesen ozellikle benim gibi kapali bayanlarin ilgisini ceken ve sevindigim bir sey daha gerceklesti New York Moda Haftasinda.. ne miii hemen soyleyeyim.. Bu sene ilk defa tesettur modasina yer verildi ve defilesi gerceklesti. Endonezyali Aninesa Hasibuan'nin tasarimlarina yer verildigi defile katilimcilar tarafindan ilgi odagi oldu.

En çok göz dolduranlardan biri ise buydu ismini yeni duydugumuz Aniessa'li tasarimcimizda anlasilan yeniyle eskiyi karistirmayi seviyor ustundeki pelerin detayi ve kiyafetin agirligi cok ihtisamli degil mi sizcede 

Benim en cok sevdigime gelirsek minimalist ruhu yansitan ve sade olan bu tasarim benim icin favori olmustur 


Bence bunlar görülmeyi hakeden manzaralar modern dünyada birbirimze,giyimimize,düsüncelerimize,dinimize saygili olmamizi hatirlatacaka seyler boyle seylerin hep ummasini dileyerek diger tasarimlara goz afalim .


Spor giyinipte şık olamayiz kim demiş? Illa abartiya mi gerek var canim. Benim gibi kiyafette günü gününe uymayanlarin tercih edebilecegi bi marka bakalim Fashion Week'teki koleksiyonu nasil görücüye çıkmış. Her zaman bize sokak elagan tarzini yansitmaya calisan 3.1 Philip Lim tasarimcilari bu senede basarmis gorunuyor. 
Gectigimiz yaz baslayan bohem etkisi bu sonbahar-kış ta devam etmekte anlasilan.. Pantalonlarda genel olarak bi eskiye donus var acık renkli kot kumaslar kış olsa bile gardırobumuzda yerini alcak gibi

Fütüristik tarziyla gözlerimizi kamaştıran Marc Jacobs bu senede kendinden ödün vermemiş.. 


Eklektik görüntüsüyle Adriaa Lima'nin ustunde tasidigi Marc Jacobs imzali tasarimda podyumda ses getirenlerden oldu. 

Bunlari bi kenara birakirsak maksimalistlikte uçlara ulaştiran bi tasarimla son buldurmak istiyorum benim favorilerimden. Cekete bayildim ! 

Benim Fashion Week'te sevdiklerim,etkilendiklerim bu kadar şuan telefondan size iletebildigim kadarini iletmeye çalıstım daha çok tasarimlari incelemek isterdim ancak daha hızlı iletışime geçmek adina eve gitmeden yorumlamak istedim.. Buraya kadar okuduysaniz tesekkurlerimi sunarim.. Istediginiz bir şey varsa yoruma yazmayi unutmayinnn 


Bunları da Beğenebilirsiniz

1 yorum