İlkbahar-Yaz 2016

02 Mart

MERHABAAAA!!!



Konumuza başlayalım 2016 İlkbahar-Yaz Sezonunu bir göz gezdirelim diyorum.Neler moda Hangi marka hangi tasarımları çıkarmış,hala neler moda ..Sıradan markalardan en gözde markalara kadar ele almayı düşünüyorum.



*Nur Bilen Yavuz'erin kısa ispanyol paça kombini

Benim bu sezon en en en en bayıldığım parçaya gelelim.İspanyol paçaların kısaltılmasına yani genel olarak bi telafuzu varmı bilmiyorum ama fotoğrafını paylaşınca anlarsınız.İspanyol paça çok severim ama yerleri süpürdüğünde ayrı bir irite olurum yani kim rahatsız olmaz ki,zaten bu sezon daha çok rahatlık ön plana çıktığı için bu tarz giyenlerin bir numaralı tamamlayıcısı..babet hastası biri olarak babete en uygun pantalonu çıkarmışlar galiba 













Bu sezona birde fırfır furyası katıldı diyelim,gömlek kolları esaslı ve elbiselerde fırfırla çok karşılacağız bu  sene.Benim sevdiğim bi detay ancak çok kullandığım söylenemez.Eğer tarzınız klasik ise yüksek belli anvelop eteklerle bu sezon modasına ayak uydurabilirsiniz.












Vee en çok kullanılacak olan parçaya gelelim.Omuz detaylı kıyafeler bunlar fırfırlı kıyafetlerlede bu senenin moda kumaşı olan keten kumaşlada bu senenin renkleri olan ekru,menekşe,pastel renkleri ile de bu stil yakalancak.2000'lerin başına bi dönüş hissettim gibi oldum ben bu düşük omuzlar sayesinde..










Kabartmalı elbiseler ve üst bluzlarla da çokça karşılacağız kabartmalı dediysem sıradan bir şey değil uçuk parçalar bunlar :)) Şahsen ben kullanırım..Eğer siz kullanacaksanız midi boy etek yada şortların üstüne hatta boyfriend jeanların üstüne bile kullanabilirsiniz..Klasikleri sıkıcılastırmaya gerek yok bence değil mi ? :)






Her zaman moda olan tekrar tekrar kullanılan ama bence bir dur demeliyiz dediğim bir modele geçtik ne mi?? Skinny jean tabiikide.. Artık popülerliğini boyfriend ve ispanyol paçaya bıraktı diyebiliriz..Ben her zaman bol giyinin en rahatı tarzınızı yansıtır diye senelerdir boşuna demiyorum ne gerek var skinnye bacaktan bile zor çıkıyor :)) 








*Satın aldığım Mango ceket
Bir kaç sezondur raflarda yerini alan blazer ceketler hala tercih edilenlerde,birde buna dikey çizgiler de eklendi..Sadece ceketlerde değil,elbiselerde de dikey çizgiye start verildi.Ben zaten çizgili desenleri deli gibi severim!! Yatay dikey farketmez yani..Ceket demişken bu tarzı Mango'da bulabilirsiniz bi kaç hafta önce aldığım maskülen görünümü ve dikey çizgileri göze çarpan ceketimi giymek için can
atıyoruuum:)

*Çizgi Detayları




















Hala devam eden dar pantalonlarla yada dar bluzlarla veyahut dar kesim eteklere tezatlık yaratan oversize parça ceketlere, trenclere bunlarda sürerliliğini koruyanlardan.

Son olarak bitirirsekk;

Hangi kumaş moda?
-Keten ağırlıklı sezon
Hangi renkler moda?
Ekru,beyaz,pastel,menekşe,mor
Hangi jean moda?
-Kısa ispanyol paçalar ve boyfriend jean
Hnagi desen moda?
-Etnik desen

Umarım yararlı yazı olmuştur diğer yazımda görüşmek üzereee :))









Bunları da Beğenebilirsiniz

0 yorum