**GOLDEN GLOBE**

11 Ocak

Merhabalaar :))
Oncellikle benim su siralar somestr tatilim o yuzden evde bos bos oturuyorken biraz orgu oreyim dedim artik parmak uclarim agriyana kadar ordugum icin birakmak zorunda kaldim :)) erken uyandigim icin biraz da Golden Globes'a bakayim dedim.
 En iyi drama erkek oyuncusu Leonardo DiCaprio oldu . Yeni uyanmistim tam sansima televizyonu actim odulu aliyordu.. darisi Oscar'a :))


 Kimin kiyafetine bayildim dersenizz bi kac tane var tek biri degil.
 Brie  Larson'un kiyafetine bayildim. Zaten drama dalinda En iyi Kadin Oyuncu odulunu alan oldu. Birakalim da geceye damga vursun degilmii asagiya koyarim Brie Larson'un kiyafetini hemen hangi marka imzali ona da bakiyoruuum:))...Hazırlık olmanın verdiği acemilikle ingilizceme yarı güvenle yabancı bi internet sitesin de Calvin Klein yazıyordu umarım yanılmamışımdır. Brie Larson'un kıyafetine dönersek çok fazla golden olan şeyleri sevmem ama bunun golden olması göze çarpmıyor yani küçük ses sanatçısı geleceğin Seda Sayan'ı gibi göstermemiş arkasında dekoltesi olmasına rağmen.. İnanılmaz minimal buldum. Birde ben şık olmak için her şeyi ön plana atan kadınları sevmem ve stil bulmam.. Brie Larson'un zarif elbisenin üstüne hafif makyajı ve salaş saçıyla ayrı bi beğendim. Bu yüzden abartı durmamış üstünde ki golden yüklü kıyafeti. Hıı begenmediğim tek şeyi küpeleri diyebilirim:))

 *Brie Larson



Şimdi de beğendiğim diğer kişiye gelirsek Kirsten Dunts'ın kıyafetini çok yakıştırdığım o içindeki seksi kadını tam anlamıyla çıkarmış. Göz makyajı ayri bir şey zaten..Valentino markalı kıyafetin içinde adeta ben burdayım diyor kendileri.. Yani ben çok kadın kadın kıyafetleri sevmem
daha çok maskülen tarzı yeri geldiğinde az da olsa feminen giyerim ama bu kadına ayrı yakışmış be!! Damla küpeleri olmasa da olur dedirtiyor ama neysee..Yanılmıyorsam kumaşı siyah kadife derin bir göğüs dekolteli elbiseyle Altın Küre'ye imzasını atmış :))
*Kirsten Dunts





Giyim tarzının hastası olduğum Olivia Palermo beni şaşırtmadı.Sokak stili,oversize kıyafetler giydiği icin normal karşıladım.Belki çoğu moda eleştirmeni beğenmeyecektir ama başta da dediğim gibi kendi gözümün begendikleri benim için stildir.O yüzden ben çok beğendim.İlk defa Altın Küre'de salt elbisesini beğendiğim biri olmadı ayakkabısı,aksesuarı,saçları gerçekten benim için hepsini tek geçti.
                                                                                                    *Olivia Palermo

Gel gelelim Jennifer'ımıza:)) Aslında başta onu yazacaktim beğendim diye lakin İnstagram'ı bi açtım herkes Jennifer Lawrence'ı paylaşıyor. Bu belki ukalalıktır bilemiyorum ama popüler olan şeyleri sevmediğimden başta koymak istemedim yoksa beğendim...
kısa bi mola...
Siz farketmeseniz de az önce odamı süpürdüm. Ahh Ahh hayaller evi süpürmek hayatlar Altın Küre'ye gitmek istemek
Benim hayal kırıklıklarımı toplayıp Jennifer'a dönersek elbisesini beğendim hele ki elbisenin ön kısmına bayıldım.Herkes yanda ki dekoltesin de bense o ön kısmının bol olmasında..Geçenler de önü böyle bir şey diktirdim yoksa benden mi çaldın Dior ??Yeri gelmişken söyleyeyim kıyafetin markası da Dior,tek takıldığım şey çok saçma gelecek ama kıyafetinin üstünde ki aksesuarının kalitesiz durması :/ Jennifer'da ödül alan kişilerden:Müzikal ve Komedi dalında En iyi Kadın Oyuncu. 
Haketti Aldı ne diyelim başarılarının devamı:))






Bence sevdiklerim yeter ?? Daha beğendiğim kişiler var aslında fotoğraflarını koymadan kısa söyleyeyim. Game of Thrones'u izlemesem de ordan tanınan ve herkesin bildiği;Emilia Clarke.Siyah bir elbise giymiş aslında ten uyumuyla çok beğendiğim diyebilirim.Yanılmıyorsam alt tarafı aplike tül kumaşından. Bu kumaşı gerçekten çok seviyorum ama biraz olsa da modası geçmedi mi ?? Markasını yada stilistini bulamadım ancak Elie Saab tarzı gibi geldi ama 2015 kreaksiyonundan sanki:/..Moda geçer stil kalır sözünden yola çıkarsak bir şey diyemem elbise çok güzel takıldığım bi nokta daha var bana mı öyle geldi anlamıyorum biraz kilolu göstermiş.Yoksa ne güzel kadınsın sen..




GELELİM SEVMEDİKLERİME..HUNHARCA ELEŞTİRMEK YAŞASIIN!!
Benim en çok kafamı karıştıran kıyafeti giyinen ise Jaimie Alexander oldu.Ya fotoğraflara bakar bakmaz dedim ki ablam bu model eskide kalmadımı ya dedim!! Yazdım Google ''Dior 2014'' aynı tarzlar da elbiseler çıktı sonra yazayım bi Dior 2013 etek boyları böyle olan aynıları çıktı.Bak seversin anlarım tarzın bu olur onu da anlarım ama GOLDEN GLOBES'a gelmişsin 3 sezon öncenin hemde en bilindik markanın kıyafetlerinin benzerlerini giymek niyee ??Kusura bakma kıyafetin desenlerini de hiç beğenmedim daha eleştirmeyeceğim.. Hayatta Başarılar...
*Dior 2014 kreaksiyonu

*Jaimie Alexander





Kate Hudson'a gelirsek.Bizim mahallede ki kızların bile tercih ettiği büstiyer etek tarzıyla karşımızda tamam hoş kadınsın fiziğin güzel.Ama biraz özen be !! Ten renginle aynı renk olan kıyafeti giymek niye ?? Bana çok sönük geldi.Sadece makyajını sevdim


*Kate Hudson




Son kez Jennifer Lopez'e gelelim.Beni bilen bilir sarıya bayılırım!! tamam ten rengine de gitmiş ama beğenmedim niye bilmiyorum. o streç gibi üstünden geçen kumaşlar hele sarıyı gümüşle kullanması gerçekten çok kreatif olduğunun göstergesi!! kimsenin aklına gelemezdi Lopez'ciğim


*Jennifer Lopez


Hadi benden bu kadar.. Buraya kadar okuduysanız da gerçekten tebrik ediyorum :D gene çok konuştum galibaa:))


Bunları da Beğenebilirsiniz

0 yorum