-OVERSİZE-

19 Ocak



 Bugün ki konumuza gelirsek.. Benim icin her  zaman modasi gecmeyen,herkesin "ayyy bu sana biraz buyuk gelmis" diye yorumladigi -oversize kiyafetler- Zaten ben hep bol giyinen biriyim normal bedenim 36 -38 arasi iken ben 42-44 arasi gomlekler tunikler giyerim. Yaklasik uc yildir moda olan bol kabanlar beni gonlunden vurmus ve dolabim da asla eksik olmayan bir parcadir.

Oversize parçaları daha çok ceket ve kabanlarda gördüğümüz icin de benimde bir ceket kaban koleksiyonum var ve bunu geçenlerde farketmem takdire şayan.. İstek olursa tabiiki de blogta paylaşırım . Her zaman kiyafetlerinin  tarzinin hayrani oldugum Rus Blogger:Miroslava Duma.Zaten Miroslava'yı her zaman sokak stil tarzıyla görüyoruz.

*Miraslova Duma
*Miroslava Duma








Benim en sevdiğim tarzlardan biridir sokak stili ama ben iki yönüyle ayırıyorum.. Derli toplu ama bi o kadar salaş görüntü veren street style.
Birde amaç vücudu ön plana koyup punk ve absürd tarzı görünüm veren street style..Sonuncu kişiye örnek olarak Türklerden son zamanlar da reality showla ünlenmiş olan Ayşenur Balcı dersem daha çabuk zihninizde canlanan bir tarz olur.. Bana hangisi tercihiniz derseniz tabiikide Miroslava  ve Türklerden stilinin hayranı olduğum Nur Bilen Yavuzer.Arada kalmayan kadın her zaman tercihimdir.
Zaten görüntüleriyle de her zaman bunu bize hissetirmişlerdir.






*Nur Bilen Yavuzer







Miroslava'yı tek blog altında almak gibi niyetim vardı şimdi fotoğraflarına tekrar bakınca bu yazı bitince bile tekrar onla ilgili sayfalarca yazılar yazabileceğimi farkettim.Bu yazıyla ilgili fotoğraf koyduğum da bu tarzın ana renkleri pastel,gri ve kahve tonları olduğunu farkedeceksiniz.. Ve bence kahve ve gri tonlarının bi maskülenliği pastelin ise feminenliği var.Aslında iki tarz da birbirinden farklı olmasına rağmen ben iki tarzı da deneyip günlük hayatım da kullanıyorum belki Sokak stili tarzının bu kadar geniş olması bu yüzden beni gönlümden vurmuştur.Ve en tercih ettiklerimin arasına girmiştir.. Kim Bilir ?? :))


*Nur Bilen Yavuzer Gri tonlarında ki oversized kabanıyla

Bunları da Beğenebilirsiniz

0 yorum