MOLTO BELLAAAA!!!

23 Ocak

Pinterestte pinlediklerime bakalım diyorum ben bugün:) Pinterest nediir ?? O konuya bi değinelim.Ben bayadır kullanıyorum yani benim gibi sosyal medya özürlüsü olup hemen sıkılıp silen birine göre iyi bir başarı kullanalı 3 sene olmuştur.Pin ingilizcede iğnele demek,İnterest ise hepimizin bildiği gibi ilgi alanı demektir.


Yapı olarak biraz da twitter a benziyor her ne kadar instagram dense de bence değil şöyle diyeyim herkesin pinterestinde bi kategori oluyor.Erkek modası,Kadın modası,Düğün,Ev dekarasyonu gibi vb.. ortak ilgi alanları olan onlardan herhangi birine basıyorsun,ve onlarla ilgili şeyler düşüyor anasayfana beğendiklerini gene kendi sayfanda kategoriye göre ayırıyorsun beğendiysen pinleye basıyorsun ve sayfanda gözüküyor.Yani twitterdaki fav gibi favlarının sayfan da gözükmesi gibi bir şey.Umarım anlatabilmişimdir karışık şeyleri dolambaçlı anlatma da üstüme yoktur da :))


Kıyafetleri pinlediklerimden başlıyorum belki aşağılar da ayakkabıları da koyarım..İsmen kişileri tanımıyorum,markalarını bulursam paylaşırım..




Ya ben ilk defa çekik bir ablamızın bu denli iş kadını çizgisinde giydiğini gördüm,ve bayıldım..Benim pek sevdiğim tarz değildir.''Japon Style'' yani belki üste yapışan şeylere pek bayılmadığımdan olabilir.Fırfırlı ceket o kurdeleler falan benden uzak olsun diyebilirim..Geri dönersek bu tarza,nasıl güzel bi takımdır o pantalon ve üst kazağı kıvırıp turuncuların çıkması ayrı bir detaycılık isteyen beyin zaten..Metalik topuklu ayakkabısıyla da sıradan olmadığını göstermiş bize. Pantolonun ceplerinin de kıvrık olmasını çok beğendim..Ya aslında çok sıradan bi takım detaysız bir şey olarak gözüküyor ama bence kesinlikle bir abiyeden bile daha detaylı diyebilirim..Ve aklımın bir köşesine kazıdım turuncu-gri kombinasyonunu deneyeceğimm..







..yalnız hangisini koysam diye bakarken pinlerimin Olivia ve Miroslava'nın ele geçirdiğini şimdi farkettim:))





*Man Repeller
Benim de neredeyse yeni keşfettiğim..ve büyük ihtimalle modayla ilgilenen çoğu kişinin tanıdığı benim ayıplığım olan Man Repeller'in Fashion Week tarzına bakalim,şu son zamanlar da gerçekten  kendisini baya araştırıyorum,doğruyu söylemek gerekirse stalklıyorum:D Instagramına bir girin bakın Allah aşkına ne güzel giyiniyorsun zalımın kızı !! Kadında ki rahatlığa bakar mısın kimse umrumda değil imajını veriyor resmen!! hadi bende özgüvenliyim ama bu kadar değil senin o Moda Haftasına bu denli rahat getiren özgüvenlerinden öperim be kadın !! o pantolonun o kadar bollukta olup kıvırılmasına hayran kaldım bu bol pantolonu ben böyle kıvırsam dereden geçiyor gibi olurum.Basic beyaz tişörtününde aham şaham bir şeyi yok ama her şey o kadar şık duruyor ki,resmen beyaz tişörtü benim adıma yıldız olmuş ama ayakkabı başka bir şey olabilirdi bence,çokda bir şey demeyeyim hadi :))






Bu kadının kim olduğunu bilmiyorum ama aylardır hayallerimde ki takımı üstünde taşıdığını bilmesini isterdim..Nasıl beğendiysem bi ara telefonumun duvar kağıdıydı..Ya ben biraz garibim sıradan şeyleri kendi içimde abartmayı seviyorum..Bilmiyorum bi türlü şunu alamadığımdan içimde bir garip istek oluşmuşta olabilir.''Sen şuna kıskançlık desene'' diyenleri gene duyuyor gibiyim. Kadının kim olduğunu bilen varsa bir yerlere falan yazsın sadece şu kıyafetinden vurulduysam... Allah bilir diğerleri nasıldır.Eleştirelecek yönü yok bence o eteğinin hizasında biten gotik botları,deri ceketle kombini bana söz bıraktırmıyor.Bide eteğinin üstünde kolları düğümlemis cok salaş durnuyor mu,evet aslinda cok siradan herkesin yaptigi bi gorunum..Aslinda kjyafeti güzel yapan şu cepleri değil mi? ben her zaman ceplerin ayrı bi hava kattığını savunanlardanımdır. Hani gizli cepse bile o elini cebine soktuğunda ki hava hiç bir şeyde yok.. o cepler de sıradanlığını bozmuş




Ya bu bayanında ismini bilmiyorum hoş çeken bile şimdi baksa ismini hatırlamaz.Eteğine bayıldım tam bi vintage havası.. blazer ceketiyle ve gömleğiyle günlük yani casual havaya bürünmüş..Zaten geçen yaz ve kıştan itibaren diyebilirim bu önü düğmeli olan etekler bi moda oldu zaten bu pin de yanılmıyorsam geçen yıla ait.. Şuanda emin değilim hala moda olduğundan ama olsun bence giyilebilir..Benim dolabimda da böyle bir parça var ama tam istediğim hale bürünmedi biraz terzi görmesi gerekiyor bir yıldır dolabımda öylece bekliyor..Ayakkabası oxford tarzı kararsız kaldım vintage giyebilirdi belki diye çünkü blazer ceketi ve gömleğiyle vintage giyiyorum herkes bilsin havasını kırmış..Yani giyilebilir şu oxfordlardan biraz soğuduğumdan da olabilir,ayakkabıda ki kararsızlığım yoksa bayıldım.











Eveett şimdi benimkine geldik..Kimmi ?? Miroslava tabiiki de:))Paris Moda Haftasına katıldığın da giydiği bir takım.Markası Delpozo imiş.doğruyu söylemek gerekirse bu kıyafetini çok gördüm ama hiç bakmadım markasına şimdi araştırırken buldum,hatta markayı dahi duymamıştım şimdi markanın tasarımlarına bakarken gerçekten çok beğendim,baya iyi şeyler çıkıyormuş ellerinden,yani sizle birlikte bende öğreniyorum kendime bir şeyler katıyorum anlayacağınız:))zaten markanın tanıtımında çizgisinin figürleriyle ve desenleriyle geleneksel ama tarz olarak modern amacı olduğu yazıyordu..Miroslava'nın takımına bakarsak bence tam dedikleri gibi ceketinin üstünde ki desenler ne kadar geleneksel bi görüntü verse de pantalonun tarzı ve kumaş olarak çok günümüz kokuyor,hardal sarısı sevmem diye net çizgim yoktur ama çok kullandığım bir renk değildir.Kıyafetin renkleri harmanlamasına bayıldım dediğim gibi çok minimal bi görüntü vermiş.ve hatırladığım kadarıyla bir kaç sene öncesine ait bir fotoğraf  çok önceden gördüğümü hatırlıyorum bu tip pantolonlar yani bol ve bilete olanlar bu yazdan itibaren moda olmaya başladı zaten.. Miroslava gene moda becerisiyle bizi halt ediyor:))







Pinterest'teki en sevdiğim pinlerden biri tam bir pazar modası değil mi ya o genç olanın altına giydiği pijamadan bozma eşorfmana bayıldım.Bana bu tarz cıkarmısın derseniz. Hakkaten çıkarım ya böyle bağrıma sokasım geldi bu looku..Açık ayakkabı çok sevmediğimden bi ayakkabı seçimimiz farklı olurdu.Şimdi tekrar baktım da Birkenstock giymiş galiba he onu giyerim canım. Bu kot gömleğin o kadar kombini var ki gerçekten çok işe yarar bi parça olurdu bende olsaydı,siyah elbise gibi her ihtiyacı karşılardı.Diğer teyzemizin de pantolonunu çok sevdim!!












Şimdi tam bi genç kızlarımızın bayılacağı kombinle kapatmak istedim:P  Bende çok seviyorum bu tarzı hatta bu kadar bulunmaz bir şey değil o üstünde ki geçen yıllarda pazarda bi benzerinin uzun kollusunu aldım.

Gri ile pudra seçimini begendim ya çok düşünülmeyen renklerin kombinesi çok hoşuma gidiyor.Aslına bakarsan ikisi de sönük bi renk ama çantasının rengiyle orantılamış.Tek sıkıntı çantasının büyük olması..Eteğinin üst kısmında o parça olmasaydı,gözüme bile çarpmaya bilirdi belki bu kombin..Küçük şey bile sıradanlığı bozar sözü tam yerinde söylenmiş olsa gerek ;)









*Umarım beğenmissinizdir..Öncelikle beni her zaman mesajlarıyla yada konuşmalarıyla cesaretlendiren arkadaşlarıma buradan öpücüklerin en hasıı:)) Okudukların da anlayacaklar zaten...Herkese biraz geç olsa da iyi haftasonlarıı diğer yazılar da görüşmek üzere :)



















Bunları da Beğenebilirsiniz

0 yorum