ÇEKİLİŞ SONUCU

15 Ocak

Herkese Merhabalar..
Uzun zamandır buralarda değildim sinavlarimdan fırsat pek yazamadim.. Biliyorsunuz ki bugün çekiliş sonlandı. Yaklaşık 10 dakika önce isimleri kağıda yazıp sonuçları belli ettim.

11 kişi katılım gosterdiğinden işim pekte zor olmadi:) videosunuda çektim.. Ancak çiğköfte yoğurur gibi kağıtları karıştırdığımı bilmiyordum 😂😂 bi daha çekmeyi düşünmedim çünkü talihli kişinin hakkını yemek olmazdı. Kazanan kişi(ler) mi demeliyim bilmiyorum :)) KIZKARDEŞLERARASINDA oldu tebrik eder güzel günlerde kullanmalarını dilerim:)
Yalniz tekrar izledim nusretten farkım yok hani 😂





Arka taraf çıkmamış sanırım video editten dolayı.. Neyse artık :) Herkesin memnun kalması dileğimle iyi akşamlar :) 












Bunları da Beğenebilirsiniz

8 yorum

  1. Yaaaa çoook mutlu olduk 💃🏼😂 çok teşekkür ederiz kuzum 😍 Püskül huydur bizde 😂😂😂 3 numarayı isteriz ❤️

    YanıtlaSil
  2. Ya aslında sana zahmet olmazsa 1. Olsa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullaninnn 😍😍 tabii olur hangisini beğendiyseniz 😘😘

      Sil
  3. Ooo bizim kızlara çıkmış masallah :)

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim guzel gunlerde kullanin 😊

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler iyi günlerde kullanırsınız inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Kız kardeşleri çook tebrik ediyorum 💜💜💜
    Bloğunuzu yeni keşfettim.artık buralardayım💜

    YanıtlaSil