SOHBET | Chanel Métiers D'art

08 Aralık

Herkese Selamlaar!Bugün gene evdeyim.Yarın 1,5aylık yeğenim Selimişko sünnet olacak dualarınızı bekliyoruz.Maalesef çocuğu doğduğundan beri 4-5kere falan görebildim.Sınavlar,hastalığım falan fılan derken bir iyileşeyim yanina gitcem:) 1tane yeğenim var saniyorsaniz yanılıyorsunuz bide beni teyzelopum Halilçikom var :)) Ben normal hayatta da böyle olduğum için enteresan takılar takmayı seviyorum herhangi bir hayvan  görünce falanda ''annemm kuzum annesinin bitanesii''diye seviyorum. Her neyse Halilçikonun 1yaş gününü kutladık 1ay önce onuda çook özledim teyzesinin bitanesi hahhaha yah resmen facebookta akrabaların fotosuna yorum yapan insan tipi oldum. Şimdi bu kızın Chanel defilesini anlatacağına kim inanır ?

Her zaman en merak edilen defilelerden biri olan Chanel Métiers D'art  2016/2017 koleksiyonu gerçekleşti.Yer olarak ise Ritz Hotel(Paris) kullanıldı.Bilindiği gibi Coco için Ritz çok önemliydi.1930'ların sonlarında orda küçük bir oda kiraladı ve yaklaşık olarak 30yıl orda yaşadı.30 küsür yıl dile kolay ne tasarımların baslangıcı o odadan çıkmıştır.
Eski Ritz Paris 

Aslında defile sanki bir beş çayı kurgusuyla oluşturulmuş desek yalan olmaz.İnsanlar bir defile izlemeye değilde birbirleriyle oturup sohbet etmeye gelmiş gibi.Aynı şekilde mankenlerde öyle;onlar da bir manken yürüyüşü edasıyla değil sanki 20lerin çıtı pıtı hanımefendileri sokakta yürüyor hissi gibi.Zaten esinlenme olarak daha çok 20lerin izlerini taşıyor.Midi etekler,Chanel'in imzası olan; tüvit ceketler..
Bunlar tesadufi eseri olamaz,o kadar ince çalışılmış ki Karl Lagerfeld'in imzası olduğu belli.

Model Alice Dellal
Masalara ve mankenlerle ilgili konuşmuşken fotoğraf koymasak olmaz değil mi?











Lily Rose Depp
Defile ilk olarak Johnny Depp'in kızı Lily Rose Depp ile başladı.Kafasındaki gül tacı ve altın payetli üst ve alt midi etek takımı ile tasarımı görücüye sundu.Kim der ki bu kızın 17 yaşında olduğuna.Gerçekten doğal güzelliğine bayılıyorum❤❤


En önemli yürüyüş ise kuşkusuz Pharrell aitti. Chanel'in imzası olan tüvit ceket içine siyah gömlek ve aynı renkte pantolon eldiven olarak ise gümüş renkli bir eldiven ve altınada beyaz bir ayakkabıyla defilede boy gösterdi.Ben yakıştığını düşündüm sizce ?
Pharrell




Defilenin magazinsel konusu ise yaklaşık bir sene önce mankenliği bıraktığını açıklayan ancak Chanel Métiers D'art defilesinde boy gösteren Cara Delevingne'dı.Gül tacı ve üzerinde ise aplike güllü etek ceket takımı ve gold renkli ayakkabısıyla tamamlanmış koyu mavi desenli halıda yürüyerek en beğenilenler arasındaydı.













Görünüm olarak değişsede tarz olarak yıllardır aynı görüntüyü koruyan Chanel aynı şekilde doğallıktan ve eleganlıktan ödün vermedi.Yani seneler önce Coco'nun resmileşmiş olan ''Moda geçici stil kalıcı'' sözüne hala bağlılar anlaşılan.Defileyle ilgili daha çok fotoğraf için : http://www.numero.com/en/fashionweek/chanel-metiers-d-art-runway-show-le-ritz-paris-karl-lagerfeld-cara-delevingne-pharrell-williams-lily-rose-depp-sofia-richie

Yorumlarınız benim için değerli.Okuduğunuz için teşekkür ederim bir diğer yazımda görüşmek üzere.

Bunları da Beğenebilirsiniz

0 yorum